torstai 25. joulukuuta 2014

Yllätys merten takaa - surprise from abroad

Jouluaaton mukaviin yllätyksiin kuuluu myös paketti merten takaa.
For Christmas, we got also a package from USA

Iso paketti vasemmalla sisälsi upeat kaksi sarjakuvakirjaa ja sitten minulle suunnattuina seuraavat.
The package on the left arrived  with a courier to our home. Especially the man I live with enjoyed the two comic books he got and I - wait and see -  got the following items for my dolls house
 Kylpyhuonesetti - Bathroom set - tämän käyttöönotto saa vielä hetken odottaa, sillä se tulee sijoittuman Pitsilinnan vielä kesken olevaan osaan.
To use this, I have to wait for a while, because it will be used in the Lace Castel and I have to prepare the 6th floor first!
 Paketista kuoriutui myös metallinen kaunis ja siro puistonpenkki. Ihastuttavaa työtä ja malliltaan kertakaikkisen hieno.
I also found a charming tiny bench  from the package - seems that Gloria you there far away knew what Villa Charlotte´s terrace was missing!
 This bench found its way right away:
 Penkkki saa olla terassilla koko talven
- pitää varmasti kehittää siihen lämmin peite ;)
The bench will stay there all the winter time 
- I must try to develope some sort of a warm blanket there ;)

Thank you Alex and Gloria!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti